2024 онд Солонгосчуудын анхаарлыг татах гурав дахь нүүр будалтын тренд!
Хацар, уруулын нүүр будалтын чиг хандлага хэрхэн өөрчлөгдөх вэ?
- Хацрын будалт -
Өнөөг хүртэл үндсэн makeup-ны талаар бодохдоо ихэнх хүмүүс нүдний будалт эсвэл уруулын будгийн талаар боддог байсан. Гэсэн хэдий ч одоо гол анхаарлаа хацартай будалтанд хандуулах цаг ирж байна. Хацар өнгөлөгчний хэрэглээний хүрээ өргөжихийн хэрээр бүтээгдэхүүний өнгө, түрхэх талбай маш чухал болсон. Энэ чиг хандлагыг дагаад 2024 онд өндөр пигменттэй, удаан эдэлгээтэй хацар өнгөлөгч алдарших төлөвтэй байна. Өөр нэг онцлог нь одоо байгаа стандартчилагдсан powder хацар өнгөлөгчнөөс салж, вазелин, цөцгий (пудинг), шингэн зэрэг төрөл бүрийн найрлагатай болсон.
Нүүр будалтын салбарт хоёр гол чиг хандлага гарч ирэх төлөвтэй байна.
Нэгдүгээрт, нүдний доорх хацар өнгөлөгч. Нүдний доорх хацар өнгөлөгчийг хүчтэй илэрхийлдэг нүүр будалт 2010-аад оны дундуур "Игари будалт" гэгдэх трэнд болсон. Харин энэ жил алдартай болох нүдний доорх хацар өнгөлөгчний хувьд ‘Игари будалт’-аас илүү өргөн хүрээг хамарсан хацрын будгийг нийт эзэлхүүн, өнгө аясыг бий болгох төлөвтэй байна.
Хоёр дахь нь хацар, хамарыг холбосон будалт юм. Урд хацар, хамрын үзүүрийг хооронд нь холбосон зөөлөн атлаа нулимстай харагдуулдаг, хамрын үзүүрийг хүйтэн харагдуулдаг туулай шиг будалт түгээмэл болох бололтой.
- Уруулын будалт -
Дотор/гадаа маскуудыг бүрэн хэрэглэхээ больсноос хойшхи анхны хавар нүүр будалтын чиг хандлага хамгийн их өөрчлөгдөх нь гарцаагүй "уруул" юм. Маскаар бүрхэгдсэн байсан уруулыг хамгийн дур булаам харагдуулах 2024 оны уруулын тренд юу вэ?
Матте уруулын эрин үе дуусч, том гялалзсан уруулны тренд!
Амны хаалт заавал зүүх шаардлагатай байсан ч хүмүүс өдөр тутмынхаа дэглэмийг сахих ёстой байсан тул нүүр будалтын эрэлт хэрэгцээ байсаар байсан. Маск зүүсэн ч ил гардаг нүдний орчноос гадна хоол идэх гэх мэт амны хаалтыг авах шаардлагатай тохиолдолд нүүрний доод хэсгийг анзаарахгүй өнгөрч болохгүй.
Ийм нөхцөлд нүүр будалтын брэндүүдийн сонгосон түлхүүр үгс нь "тослоггүй"
наалддаггүй уруул байсан бөгөөд мэдээжийн хэрэг гялалзсан найрлагаас илүү матте найрлага нь гол урсгал болсон.
Удаан хугацаа өнгөрч, коронавирусын халдвар Солонгост албан ёсоор дуусч, нүүр будалтын брэндүүд маш хурдтай гялалзсан бүтээгдэхүүн гаргахаар яарч эхлэв. Бараг бүх брэндүүд уруул өнгөлөгч, будагч, уруулын будаг, gloss гэх мэт янз бүрийн найрлагад энгийн гялалздагаас илүү "Tanghulu гялбаа" гэж нэрлэгддэг чийглэг гялалзсан бүтээгдэхүүнийг хэрэглэгчдэд санал болгож эхэлсэн.
Glossy Lip трэндтэй зэрэгцэн хэрэглэж болох олон төрлийн бүтээгдэхүүнүүд ч худалдаанд гарч байна.
Жишээ нь, чийглэг, булбарай бүтэцтэй байдлыг илэрхийлэхэд туслах уруулын суурь, уруулын шугамыг засч, уруулыг том булцгар харагдуулдаг уруул хүрээлэгч гэх мэт. Ялангуяа уруул хүрээлэгч нь 90, 00-аад оны эхэн үед өргөн хэрэглэгдэж байсан бүтээгдэхүүн боловч өнгөлөгч будаг гарч ирснээр, "Overlip Maker" гэх нэрээр дахин худалдаанд гарч байна.
Та дээр дурдсан Fwee брэндийн уруул болон хацар өнгөлөгчийг худалдан авахыг хүсвэл энд дарна уу!